Parabéns a todos os alunos e ao professor Vincent pelos resultados obtidos nos primeiros exames. Vocês são demais! Sinto orgulho de vocês!

Congratulations to all the students and to Mr. Vincent for the excellent results of the first High School tests. You are amazing! I’m really proud of you all!

Horácio Mazzeo
Coordenador da High School

Isabela Galdin

O curso, sem dúvida, vale a pena. Senti isso na minha viagem de férias para os EUA. Minha comunicação e entendimento estão bem melhores.

The course is really worth it. I felt it during my last trip to the USA. It improved my understanding and communication a lot.

Isabela Galdin

Bruno Henrique

O High School é um curso completamente diferente. É muito melhor do que os outros.

The High School course is completely different from the others. It’s much better!

Bruno H. Carvalho

Ayrton Sena Scalfo

Consigo entender e falar melhor. Muitas pessoas podem pensar que o curso é caro, mas analisando bem o que me traz de benefício, ele vale cada centavo gasto.

I can listen and speak much better now. Many people may think the course is expensive, but it brings so many benefits to me that each cent spent is worth.

Ayrton Sena Scalfo

victor Luni

Recentemente viajei para o exterior e o inglês que aprendi no High School me ajudou muito. Fez toda a diferença.

Recently, I’ve traveled abroad and the High School course helped me a lot. It made a great difference.

Victor Luni